h1

Mercè_Nit dels Foscs

40UTC30UTC09bThu, 25 Sep 2008 22:53:40 +0000UTC 18, 2008

Aisssss

Quina mandra em va donar ahir per la nit. No volia ni sortir de casa, estava una mica malaltona, la veritat. Així qu em vaig plantar al balcó del pis, em vaig assentar al “sofà” que tenim allà fora, vaig agafar la càmara de fotos i vaig esperar que comencessin.

Des del balcó es pot veure el MNAC i es veien els focs perfectament. A les deu, una de les meves companyes de pis i jo estàvem al balcó mirant-los.

Anuncis

One comment

  1. Pues si que es varen veure macos. Sou molt suertudes tenint un balcó amb unes vistes tan bones.



Deixa un comentari

