h1

Els eriçons restrenyits

07UTC31UTC10bMon, 13 Oct 2008 00:07:07 +0000UTC 18, 2008

Proposo fer una associació en defensa dels eriçons maltractats.

Fa poc un amic meu em va explicar la història d’una coneguda seva. Aquesta noia és una enamorada dels eriçons, els té com a mascota. Jo no em poso amb les aficions dels demés però l’anècdota és molt bona.

Pel que sembla l’eriçó d’aquesta noia va tenir un atac d’estrenyiment, segurament no prenia prou fibra… no li donaven prous carrotes… no ho se. Com tota bona mestressa de mascota, el va portar al veterinari i li van receptar un laxant. Aquest líquid es mescla amb l’aigua de la gàbia i així el pobre animaló pot beure.

I aquí es on passa la desgràcia. La noia li va donar una sobredosis al pobre eriçó. Clar, d’anar tant restret a una sobredosis de laxant… pos es va quedar en els ossos, va morir entre la merda, parlant clar i català.

La mort de l’Scrapi, el nom del eriçó del que us estic parlant, és molt dura per la propietària de l’eriçó. Però tots superem les morts, és difícil però s’ha de seguir endavant.

Adéu

Anuncis

5 comentaris

  1. Un altre que ha anat a fer companyia al Toni (el hamster suicida que es tira baix els peus de la gent cuan camina) y el Bernat (el canari que va morir per coma etílic a base de beure calimotxo). No vos preocupeu, l’Scrapi estará ben acompanyat.

    Acompany en el sentiment a la propietaria. Va ser un gran eriçó, fins i tot per aquells que no el vam arribar a coneixer. Descança en pau.


  2. Ja em perdonareu però la mort d’aquest eriçó és un xic còmica. Això de morir entre la teva pròpia merda i de sobredosis de laxant… si fos de maria, encara ho entendria o de coma etílic com en Bernat… tio, com se’t va acudir donar-li calimotxo???

    La meva única mascota que se’m ha mort és un gos, però ell es va morir de vell i no de mort tràgica com les vostres…

    Adéu


  3. Déu meu senyor…

    Certament la mort de l’eriçó és una mica… jajajajajajajajaja és la polla. Ho sento però vaig riure molt.

    La mort de’n Toni també va ser patètica… el seu propi amo el va trepitjar. I en Bernat va ser perquè a l’aigua de la gàbia i posaven calimotxo…

    Merci pèls comentaris ^^


  4. Al Toni no el va trepitjar es seu amo, sino el company de pis del seu amo, que es ben diferent.No vares ser morts patetiques la del Hamster y el Bernat, varen ser morts en batalla. S’els recorda com herois ^^


  5. Qui el va trepitjar sino? En Mem? Pobre Toni V.V, jo no vaig aarribar-lo a coneixer i dubto de la seva existencia passada… Però bueno…

    Adéu wapisims.



Deixa un comentari

