h1

Japonés al Saló del Manga

13UTC30UTC11bSun, 02 Nov 2008 23:18:13 +0000UTC 18, 2008

Si, si, si, si, si.

Sóc friki i he de reconeixer. Però aquest any ha sigut bastant light, així que no tinc massa coses a comentar. Però una de les més significatives és que vaig a poder menjar a la paradeta de menjar japonés que hi ha sempre dins del Saló.

Em feia ilusió ja que mai havia menjat dins del recinte.

Durant els 2 dies que hi vaig anar vaig tenir el gust de mejar diferents plats japonesos. Un dels que em va agradar més van ser els Nikuman: són panets, per dir-ho així, de pasta de blat farcits de carn de porc o alguna cosa diferent, cuits al vapor. Jo els que vaig probar al saló eren de carn de porc… el farcit semblava carn d’olla. També vaig probar el Ramen: sopa de verdures o de gallina, pasta llarga de blat, verdures i naruto ( pasta de peix colorada en forma d’espiral ). Un amic meu va probar els Yakitori: Broxetes de pollastre a la planxa. Els Takoyaki els vaig comprar jo, se que m’agraden i vaig porvar les del saló: són boletes de pasta amb farcit de pop amb una salseta per sobre…mmmm. I per postres, Dorayaki: els pastisets d’en Doraemon, farcits de mongetes dolces.

Recepta de nikuman

Recepta de dorayaki

Deixa un comentari

