h1

Barraques de Girona

34UTC30UTC11bSun, 09 Nov 2008 00:39:34 +0000UTC 18, 2008

pb020002

Sempre, després del gran Saló del Manga, hi ha Barraques de Girona.

En Sekuela, els meus cosins i jo ens en vam anar de barraques… quina turca vam agafar, si senyor. Els cubates de garrafón total, les birres i els porros… van fer un coktel molotov que deu ni do. Però abans de posar-nos a to beguent com cosacs, vam anar a passejar per les fires. Tot ple d’atraccions, tomboles, paradetes de llaminadures i tenderetes amb peluixos.

La foto amb els burros són els peluixos que vam arreplegar, i se li té que sumar un Yoda, molt lleig per cert, que vaig agafar per en Sekuela. Els burros són maquisims jejeje, un és un ase borraxo, com les de Mondragón, el poble de la meva companya de pis i l’altre és un ase pirata, ja que en el pis on visc estimem la pirateria, i no la informàtica ni la que vulnera els drets d’autor, volem pirates a l’ho romàntic, jejeje. Després vam pujar a la sínia, vam veure totes les llums de les atraccions i de Girona, es veia part de la façana de la catedral. Molt maco per cert ^^.

Després de passejar i menjar-nos un núvol de sucre vam anar directes a les barraques. Allà ens vam trobar amb els meus cosins i uns amics seus, vam beure i fumar, vam riure moltissim, en Sekuela va lligar amb un “suposat” gay, ell no ho és però ves per on ell lliga molt, jejejeje. No t’enfadis wapisim jejeje, saps que t’estimo ^^. I contant el sex apeel i el fang sota els nostres peus i que es va cancelar el concert dels Pets… la nit va anar prou bé.

Lo fotut de la hitòria és que jo sóc alèrgica als gats i a on ens vam quedar a dormir n’hi havia un. Els meus cosins tenen una gata que es diu Misae… Em va entrar un àtac d’asma… sense dormir casi tota la nit.

En resumides contes, m’ho vaig passa de puta mare, llàstima que el gat en va fotre la nit enlaire…aisss és lo que hay.

Adéu

Anuncis

One comment

  1. Jajajaja. La veritat es que va estar prou be el viatje. Llàstima que la Misae ens dones la nit, perque realmente feia falta descansar.



Deixa un comentari

