h1

Cucs

26UTC30UTC11bThu, 13 Nov 2008 02:04:26 +0000UTC 18, 2008

Avui, sopant ens hem trobat a uns amiguets nous a les torrades.

És el que té, deixes les torrades de fa ni se sap  a l’armari de la cuina, t’en oblides d’elles, i quan falta aliment recorres a elles … I què et trobes? Cucs.

La nostra estimada Nerea ( una de les meves companyes de pis ) no tenia res a portar-se a la boca i em va demanar les meves torrades … Jo ni m’em recordava que les tenia … Ella em va donar a provar a veure si no estaven ràncies, pél meu gust no ho estaven, segur que vaig empasar-me un cuc sense adonarmen, els cucs són proteïnes.

Al pasar el 1r nivell d’acceptació, aquí la conillet d’índies …, ella va continuar en la seva ingesta de menjar. Va huntar torrades amb el seu formatge Philadelfia, però quan se l’anava a posar a la boca, va saltar un cuc. No més d’1 cm de exelent cuc.

Quin salt que va fotre la Nerea, va ser bastant còmic… però ja no volia menjar més torrades … és el que té.

La segona opció va ser demanar-li torrades a la senyoreta Addictive ( l’altre companya de pis ), les seves almenys no tenien cucs, però el malson dels cucs no acaba aquí. Un cuc s’havia colat a les restes de Philadelfia del ganivet … Aquí és on jo vaig fer la foto, tota emocionada i riguent com una condenada. Déu meu, mai havia rigut tant en una situació tan escatològica.

Després de netejar el ganivet de les restes del cadàver de l’cucs, llençar la bossa de les torrades i els inquilins diversos que hi havia encara dins de la borsa, Tiralo Legia damunt i peces foc, la nit va acabar bé.

I així després d’un parell d’hores davant de l’ordinador de Nerea, perquè el nostre estimat Sekuela és estudiant d’informàtica , així que li vam demanar que arregles el portàtil … Vam estar 4 hores, i a les 2:30 vam agafar el Bus Nit i vam anar fins a Plaça Catalunya a menjar al Mc Donalds … Molt bo estava tot.

Dels cucs al Mc Donalds … No es que ens matarà primer, jajajajajajajaja.

Deixa un comentari

