Archive for 8/12/2008

h1

Això és Esparta

40+00:0031+00:0012bdl., 08 des. 2008 20:52:40 +0000+00:00 18, 2008

Això és Esparta i la conya després de veure la pel.lícula i babejar … I l’escombra al cap cridant a ple pulmó – Això és Espartaaaaaaaaaaaaaa!
La conya de la peli va durar setmanes. Jo vaig veure la peli i tan tranquil·la fins que un dia vaig trobar tirat pel balcó el capçal d’una escombra (fet miques, per cert), la vaig recollir i m’ho vaig posar damunt del cap i cridant a ple pulmó en direcció al pati interior d’ nostra illa … Això és Esparta! Crec que els veïns es van assabentar del que feia al balcó… jejeje.

Una altra de les conyes que van recaure en la meva persona per haver mirat aquesta peli és – Aissssssss Leonides. Enteneu-me, la conya és perquè a mi em va agradar aquest senyor, perquè? no ho sé … seran els seus músculs, serà la barba, serà el retoc fotogràfic i la llum de la pel·lícula …?? Ni flowers. A banda d’en Leonides, sortien uns tios que ja m’agradaria saber on estan, perquè molt wapos tots, però humans … no són. Aissssssssss els efectes especials … ainsssssssss. (babas). La senyoreta Addictive em va repetir la conya i jo amb les meves babes durant… molt de temps.

Només em queda anar a algun gimnàs a veure si trobo a algun tiarrón semblant als de 300. Només em queda esperar … i molt.