h1

Amor, em plau la teva veu tan fina

13UTC31UTC12bTue, 09 Dec 2008 02:31:13 +0000UTC 18, 2008

Amor, em plau la teva veu tan fina
i el teu mirar sorprès, interrogant,
quan la tendra duresa de la sina
m’endolceix la duresa de les mans.
Em plau saber-te vora meu, quieta,
i llegir-te en els llavis el desig,
i veure’t tremolosa, insatisfeta,
si malmet el silenci algun trepig.
Perquè un gust nou, que encisa i que perdura,
s’ha arrecerat al teu posat incert
i ets picant com la fruita poc madura
quan jugues amb els ulls a no ser pura,
amb els ulls tan intensament oberts.

Miquel Martí i Pol

Anuncis

2 comentaris

  1. És molt maca aquesta poesia, jo no la coneixia pas.
    Però tot s’ha de dir, el senyor era una mica marranot jajaja, és broma.

    Adéu


  2. Jajajaja
    Una obserbació molt bona 😉



Deixa un comentari

